Tuesday, January 1, 2013

Fake Smile :)


Hai dan Assalamualaikum semuaa . sihat ? mesti la sihat kan . hehe . aku ja yang kurang sihat . hmm . *FAKE SMILE :) . semenjak aku single ni hidup aku jadi tak tentu arah . .nak kata gila . tak pun . hmm. aku selalu sangat tunggu SI DIA . padahal dia dah orang lain dah . hmm . .aku ja yang terhegeh hegeh tunggu dia . hmm. . betul cakap kawan aku tuu . *buat apa tunggu dia sedangkan dia ad gf lain . hmm . aku ja yang berharap sangat agar dia kembali bersama aku . hmm . siang malam aku dok teringat kat dia . dalam hati kecil aku pun kata *buat pa tunggu dengan orang yang dah tak menghargai kita . hmm . sekarang ni aku tengah belajar macam mana nak lupakan dia . kadang kadang ni aku bodoh jugak kan . buat apa tunggu orang yang macam tuu . sedangkan dia dah ada makwe . banyak lagi laki kat luaq sana tuu . . :') . aku janji lepas ni aku tak kan kacau kau lagi sayang . kau pergi la dekat makwe yang kau sayang tuu . .aku berdoa agar kau bahagia di dunia dan akhirat . kalau hang putus dengan dia. hang jangan cari aku . sebab masa tuu aku akan ada kumbang baru aku . .*cewahhh . :P . hahaa . hope bahagia k . take care :')

Terima kasih kerana sudi membaca entry ayna :)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}