Tuesday, November 29, 2011

awak & saya (kisah kita bagai mimpi)

She’s cute right?? hehe >_< 
sejak mula saya kenal awak. . 
hati saya berdebar2. . 
kita kenal melalui telefon pada mulanya. .
mulai saat itu hanya awak dalam hati saya. . 
saya suka awak. .
saya cinta awak ..
saya rindu awak. .
kita mula kuar sama2. . 
saya tak penah kuar dengan orang lain sebelum nie. . 
hanya awak. . 
kita akan kuar sama2 tiap2 minggu. . 
bahagianya saya bila ade dengan awak. . 
makin lama. . 
saya makin cinta kan awak ..
tapi saya tak berani nk luahkan . . 
hurmmm. .
awak pon senyap ja. .
saya selalu tertanya2. . 
adakah awak pon cintakan saya setengah mati mc saya. .
tapi tak terluah ayat to0. .
saya tak berani. . 
mungkin takot bertepuk sebelah tangan. .
saya puas hati asalkan awak sanggup bersama saya. .
walaupun sekadar teman tapi mesra .. 
AWAKK!!
tapi lately nie saya rasa nak kehilangan awak . .
awak makin jauh .. adakah kerana DIA???. .
tapi walau ape pon. .
saya akan tetap setia menanti awak . .
cinta saya hanya untuk awak. .
saya tak kisah apa orang nak cakap
sebab saya dah mula faham ape maksud maksud cinta itu buta!!
sebab saya tak nampak orang selain awak. . 
hanya awak dalam fikiran saya setiap masa dan ketika. . 
AWAKK!!
saya cintakan awak. . 
dan saya akan terus menanti awak
ILUSM <3
haha. .  :)

Terima kasih kerana sudi membaca entry ayna :)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}